Млади учени експериментират с традиционни български рецепти и стигат до невероятни открития! Полето им за изява се нарича „Център за приложни изследвания и иновации“ към Софийския университет. Там, всеки месец магистри по биология, химия, фармация, микробиология и биотехнологии развиват потенциала си стигайки до немислими до сега разкрития!

Резултатите от трудът им вече са на лице!

Валентин Цочев е живото доказателство, че в днешно време да си учен е нещо готино! Съвместно с екипа на Центъра към Софийския университет, през изминалата година той открива, че съчетанието на антиоксиданта на червеното вино и добрата бактерия намираща се в българските туршии подпомага нормализирането на холестерола и кръвното налягане само след 3 месечна употреба! И така, воден от любопитството си, Валентин вече е партньор на българската иновативна фирма „ПроВиотик“ с която успешно произвежда иновацията си под формата на таблетки като хранителна добавка.

За да затвърди резултатите „Провиотик“ вече провежда човешко изследване съвместно с проф. Асен Гудев, специалист по кардиология в УМБАЛ „Царица Йоанна“ на хора с високо кръвно и високи нива на лошия холестерол.

Наука вместо натрапчив маркетинг!

Кирил Петков, основател на „ПроВиотик“ вярва, че старите български рецепти имат голям потенциал за решаване на много здравословни проблеми без странични ефекти. Модерната наука и технологии дават допълнителни предимства при извличането на добрите съставки от тези български традиции.

Продуктите с марка „ПроВиотик“ са с доказан клиничен ефект и са наложени не само на Българския пазар като хранителните добавки БЕЗ добавена химия!

Надслова на „ПроВиотик“ винаги е бил „Наука вместо маркетинг“ и фирмата успешно се придържа към него от създаването си.

Едно от основните и революционни открития на марката е продуктът ПроВиотик Хеликобактер. Както и самото име подсказва, това е единственият продукт на пазара, който клинично доказано се справя успешно със симптомите предизвикани от бактерията Хеликобактер Пилори! Именно тя предизвиква така неприятните язва и гастрит! Изследванията с ПроВиотик Хеликобактер са проведени не къде да е, а в Харвард!

Екипът на ПроВиотик продължава съвместната си работа с младите учени от Центъра за приложни изследвания и иновации и съвсем скоро ще представи нов, революционен продукт, създаден специално за дамите – ПроВиотик Кандида.

Едно от най-мотивиращите неща за младите учени е, някой да застане зад идеите им и да им помогне да ги реализират!

Продуктите с марка ПроВиотик търсете в аптечната мрежа, както и онлайн на www.pro-viotic.eu

Специално за потребителите на www.24chasa.bg и www.24zdrave.bg при поръчка в нашия сайт на стойност над 50 лв. получавате 10% отстъпка с промо код: 24.