Пропускането на сутрешната закуска лишава организма от важни хранителни вещества и може да бъде опасно, пише Бюлетинът на дружеството за здравословно хранене в САЩ, като цитира учени от университета на Охайо.
Тяхно изследване показва, че хората, които не закусват, се лишават от фолиева киселина, калций, желязо и витамините В2, В3, С и D.
В проучването 30 889 американци над 19 г. си водели стриктно дневник за изяденото. Отбелязвали също и времето, в което се хранят. От закуска се лишавали 15,2% или 4924 души, пише БТА.
От записите било сметнато приблизително колко и какви хранителни вещества консумират участниците.
Коментари