Стотици сигнали от недоволни пациенти са постъпили в агенция "Медицински надзор" от началото на годината досега.

Най-често пациентите се оплакват от качеството на оказаната медицина грижа като например назначени, но непроведени прегледи и изследвания или грешна диагноза, предава Нова тв.

Много от сигналите до изпълнителната агенция “Медицински надзор" са за поискано допълнително заплащане на услуги и такси, които не са регламентирани.

От началото на годината там са постъпили общ о 803 сигнала. Контролните органи са направили 683 проверки, като при половината от тях са установени нарушения.

Пациентите сезират контролните органи за неточна документация, като най-често става въпрос за липса на информирано съгласие. Сигнали има и за нерегламентирано доплащане за придружител, за информационно обслужване и още.