Не може да устоите на сладичко. Криете се по ъглите вкъщи, хапвайки шоколад, за да не ви се кара майка ви или жена ви.

Захарта е добре дошла в хранителния режим, но само ако е в обуздани граници.

Мъжете могат да поемат до 150 калории добавена захар дневно (което е равно на 9 чаени лъжици), а жените не бива да превишават 100 калории на ден (6 чаени лъжици).

В повечето продукти във веригите магазини обаче захарта изобилства. Може да се намери в доматения сос, в салатения дресинг и фъстъченото масло, а прекалените количества захар в организма имат някои доста неприятни ефекти върху здраве.

Напълняване

Хората, които ядат по-малко захар, успяват да поддържат по-лесно теглото си.

Колебания в тонуса

Глюкозата, която е форма на захар, е основен източник на енергия. Затова когато ядете нещо захарно, тонусът ви се покачва. Проблемът с това е, че след като захарта бъде разградена, е твърде вероятно да се почувствате като изцедени. Вместо да ядете захар за енергия, приемайте здравословни мазнини като ядки, авокадо или кокос.

Целия текст четете тук



ОСТАВИ КОМЕНТАР

*       
*